Wiadomości

Maluchy spisały się na szóstkę

Data publikacji 26.05.2013

Gdzie i w jaki sposób bezpiecznie przechodzić przez jezdnię, także z sygnalizacją świetlną, po której stronie drogi iść, gdy nie ma chodników. O tym i o innych ważnych dla bezpieczeństwa sprawach policjanci dyskutowali z dziećmi w ...

Gdzie i w jaki sposób bezpiecznie przechodzić przez jezdnię, także z sygnalizacją świetlną,  po której stronie drogi iść, gdy nie ma chodników. O tym i o innych ważnych dla bezpieczeństwa sprawach policjanci dyskutowali z dziećmi w Niepublicznym Przedszkolu „Przedszkole w Parku”  w Lipnie.










Spotkanie lipnowskich policjantów z przedszkolakami było kolejnym z serii edukacyjnych spotkań z  najmłodszymi dziećmi. Zajęcia odbywały się w formie interaktywnej i z racji wieku dzieci, z elementami zabawy. Policjanci tłumaczyli przy tym i wyjaśniali, jak właściwie postępować w określonych sytuacjach na drodze oraz w jej okolicy, aby nie narazić siebie i innych na niebezpieczeństwo. Funkcjonariusze rozmawiali także o tym, czego dzieci powinny wystrzegać się w kontakcie z osobami nieznajomymi i jak właściwie się zachować, gdy nawet pod chwilową nieobecność dorosłych, ktoś puka lub dzwoni do drzwi mieszkania. Mundurowi utrwalali z przedszkolakami zapamiętanie numeru telefonu alarmowego i tłumaczyli do czego on służy. Dzieci chętnie uczestniczyły w zajęciach i w ocenie funkcjonariuszy spisały się na „szóstkę”. Policjanci poprosili panie nauczycielki, aby kilkoro przedszkolaków pochwaliły do ich rodziców za wiedzę, zdyscyplinowanie i aktywne zaangażowanie w zajęciach.
Mundurowi przekazali na ręce pani dyrektor placówki edukacyjne książeczki na temat bezpiecznego zachowania nad wodą i w wodzie oraz płytę z filmem, którego głównym bohaterem jest znany dzieciom bajkowy promotor bezpieczeństwa na drodze, „SpongeBob Kanciastoporty”.
Na zakończenie spotkania dzieci uhonorowały funkcjonariuszy wyjątkowym, kwiatowym upominkiem za co jeszcze raz dziękujemy.

asp. szt. Anna Kozłowska
oficer prasowy KPP  w Lipnie

Autor: KWPrzecznik2
Publikacja: KWPrzecznik2

Powrót na górę strony